תשובות לכל השאלות

אתם בטח שואלים את עצמכם:

רוב הלקוחות בוחרים באפשרות בה מקימים עבורם את העסק ומנהלים אותו עבורם  ולכן זה לא דורש מהם כמעט זמן, לקוחות אשר רוצים לנהל את האתר בעצמם הזמן הנדרש עבור ניהול אתר לאחר שנמסר לך הוא כ 4-6 שעות בחודש.

הצפי הוא להגיע להכנסות של לפחות 500$ בחודש תול 18 חודש, כמובן שנכסים דיגיטליים קל מאד לשפר ולהגדיל את התנועה וההכנסות.

יש אחריות להגיע תוך 18 חודש לצפי הכנסה של לפחות 500$ בחודש למשך 3 חודשים ברציפות 

במודל הזה יש מעט מאד סיכונים מאחר והאתר, הדומיין והתוכן שלו הם של בעל האתר בבעלותו ורשומים על שמו כך שאין פה סיכון שהנכס ייסגר, כל ההכנסות מהאתר משולמות ישירות לבעל האתר, מכאן שאין סיכון שהכסף לא יגיע מאחר ומדובר בגופים כמו גוגל אמזון וכו'. 

כחלק מהשירות הלקוחות מקבלים גישה לקורס הדיגיטלי המקיף ביותר בתחום, כך ניתן תוך כדי להתמקצע, ואף ללמוד את הנושא ולפעול עצמאית , אפילו להקים נכסים באופן עצמאי. ההמלצה שלנו היא לסמוך על אנשי המקצוע שבחרת כמו בכל התחומים בחיים.

בהחלט אתם יכולים לתת לצוותים המקצועיים לעשות את העבודה עבורכם ולקבל את הדוחות והנתונים החשובים (השורה התחתונה)

הפעילות שונה לחלוטין אנחנו לא מתעסקים עם איקומרס (מסחר דייגטלי) אין במודל שלנו שום עניין של מסחר דיגיטלי, מלאי, שילוחים, שירות לקוחות וכו' והכי חשוב הנכסים הם בבעלות מלאה של הלקוח ולא תחת פלטפורמה כמו אמזון או איביי.

כמובן שאנחנו ממליצים על גיוון מקורות הכנסה ופורטפוליו נכסים מגוון. בעולם הנכסים הדיגיטלים יש פחות בירוקרטיה , עלויות הכניסה נמוכות משמעותית והפוטנציאל אף גבוה מהם. כמובן שכל אחד צריך לבחון כל עיסקה וכל שיטה לגופה.

חברת הקידום פועלת בתחום קרוב ל 20 שנה וקידמה מאות אתרים בהצלחה רבה

במסגרת ההסכם יש אחריות על הגעה לצפי היעדים תוך תקופה המוגדרת מראש.